dissabte, 20 d’octubre del 2007

Sóc aquí, a la vora.

Ei, moreneta, sí tu, tu, la del comentari al doctor del post anterior. Perquè tu deus ser moreneta, oi? Deus ser una mena d'africana amb una intel·ligència d'aquestes que ha investigat el doctor Watson . No, no em refereixo a l'estúpid ajudant d'en Holmes, sinó al premi Nobel que ara tergiversaran, com ho fan amb tots els genis, com ho faran amb mi. Em pensava que a l'Àfrica ja no quedava ningú, nena; d'on t'has escapat?

Així que et faig por, que no t'agrada la meva cara... Què passa, que jutges les persones pel seu exterior? La genètica, moreneta, la genètica és el que val.

Ja et trobaré, maqueta, i parlarem sobre estètica. Compta els dies que falten per la lluna plena.

I recorda, jo no sóc mister Jait, maqueta, sinó senyor Jait. T'ha quedat clar, moreneta, o necessites veure la meva targeta de la seguretat social?

Ei, Gequill, o qui cony sigui, ja pots esborrar l'enquesta.

2 comentaris:

Xurri ha dit...

Perdona, tipus, però jo no parlava amb tu. Mai parlaria amb algú tan lleig i esfereïdor. M'adreçava al molt més amable ductor gequill.

Per cert, que et recomanaria que no facis referències a en Watson que a més d'opinar sobre inteligències, pubret, i de donar-li voltes a cadenes de bases púriques i pirimidíniques, també és un defensor de l'eugènetica, i per tant, amb aquest careto tan lleig, a tu no t'hagués deixat mai nèixer després de veure la primera ecografia pre-natal.

Que aixó teu ha de ser cromossòmic, si no, no te explicació.

I per evitar una violenta i desagradable escalada verbal estil pepero, ara mateix i aqui declaro que amb tu no hi torno a parlar ni en defensa pròpia, i demano que torni en gequill, que m'agrada més i no m'estressa.

Torno a votar.

doctor gequill ha dit...

No sap com ho sento senyoreta xurri. Disculpi la intromissió Li podria dir que no tornarà a passar, però no li puc asssegurar. És més, tinc por que al final no sigui Hait qui s'acabi fent amo i senyor de casa meva.
I no sap com agraeixo les seves paraules.
El seu lèxic em fa pensar que potser vostè és una col·lega. Seria molt interessant compartir punts de vista mèdics amb vostè